t تاریشا برخوردم سایتی با حدود بیست و پنج هزار بازدید کننده در روز همین طور که داشتم صفحه اول سایت را نگاه می کردم چشمم افتاد به مطلبی با عنوان چک کردن ایمیل های yahoo به وسیله outlook ( لینک مطلب در تاریشا) چون  خودم یه مطلب درباره در همین مورد نوشته بودم کنجکاو شدم و روش کلیک کردم. حدسم درست بود مطلبی را که من نوشته بودم عینا کپی کرده بودند حتی یه واو را هم جابجا نکرده بودند بدونه ذکر نویسنده ای، منبعی و خلاصه هیچی. بعدش هم یه چرخی تو گوگل زدم ببینم کس دیگری هم از این مطلب استفاده کرده یا نه دیدم بله سایت سمنان نت هم با کمال افتخار مطلب ذکر شده را از این وبلاگ بدونه گفتن هیچ گونه اطلاعاتی از منبع در سایت خودشون قرار دادند. اتفاقا این مقاله بین مقاله های دیگر سایت رتبه خوبی هم کسب کرده بود.
خیلی برایم جالب بود هر دو این سایت ها در قسمت انتهایی صفحات خود مطالبی راجع به کپی رایت و این گونه مسائل نوشته بودند. من از آنها یه سوال دارم؟ مگر شما خودتان مطالب را می نویسید که ادعای کپی رایت هم دارید مگر غیر از این است که خود شما مطالبتان را بدونه رعایت کپی رایت از جاهای دیکر کپی می کنید.
شاید نمی دانید چطور باید کپی رایت را رعایت کرد اگر می خواهید یاد بگیرید سری به سایت ستاره سرخ بزنید آنها هم همین مطلب را با رعایت کپی رایت در سایت خود قرار دادند و یا دوستان دیگری چون آرا،  میثم و ...
شاید من نباید به این سایت ها که کپی رایت را رعایت نمی کنند شکایت کنم وقتی که خبر گزاری سینا به این راحتی در اینجا، این مطلب را از سایت ستاره سرخ کپی می کند و بدونه رعایت کپی رایت مطلب را به اسم خود روی سایت قرار می دهد.
در همین رابطه:

" href="" target="_balank"> کپی رایت رویایی دور از دسترس

آرشیو

</body></head><noframes> </html>